lunes, 25 de noviembre de 2013

¿Influye lo que comes en la calidad de tu sueño?

Un estudio reciente analizó la relación entre los hábitos alimenticios y la cantidad de horas que una persona duerme y encontró que ciertos nutrientes podrían afectar la duración del sueño. Además, encontró que quienes llevan una alimentación más variada por lo general tienen patrones de sueño más sanos.
Dormir no sólo es placentero, es necesario además para mantener una buena salud, pues es durante las horas del sueño que el cuerpo recupera sus energías para un nuevo día. No en balde la falta de sueño y un mal descanso se han asociado con varias condiciones de salud, como problemas de la memoria, del corazón, o incluso la diabetes.
Según la Fundación Nacional del Sueño, existen estudios que sugieren que un sueño demasiado escaso puede afectar el equilibrio de las hormonas que regulan el hambre y el apetito, lo que conllevaría a un aumento de peso. Pero a la inversa, ¿qué se conoce sobre la influencia de la dieta en los patrones del sueño? Muchos profesionales en el campo de la salud reconocen que, Seguir Leyendo.»» 

El ejercicio es una medicina eficaz para la artritis

Aunque las personas con artritis se enfrentan a muchos desafíos diariamente, el hacer ejercicio regularmente, puede aliviar algunos de los síntomas y mejorar su calidad de vida.
La artritis es una de las enfermedades más complejas. Su nombre significa literalmente “inflamación de las articulaciones” y bajo su rótulo se han identificado más de 100 condiciones distintas que afectan a las articulaciones y a los tejidos que las rodean, como los tendones y los músculos.
Aunque lamentablemente la artritis no tiene cura, los 50 millones de adultos y 300,000 niños que padecen esta enfermedad en Estados Unidos pueden amortiguar algunos de sus síntomas practicando el hábito del ejercicio.
El Colegio Americano de Reumatología informa que el ejercicio regular no sólo mejora la calidad de vida de las personas con artritis, también reduce el costo de la atención médica.
Utilizando los resultados de un estudio nacional patrocinada por los Institutos Nacionales de Salud de los Estados Unidos, un equipo de investigadores examinó los niveles de actividad física y los años de calidad de vida ajustados de 4,700 adultos diagnosticados con artritis de la rodilla o con riesgo de padecerla.

The six components of a six-pack


1. Pre-workout nutrition

A six-pack is made in the kitchen, not the gym. Fail to address your nutritional regime, and a lifetime of crunches won't reveal your abs. Read our golden rules of six-pack nutrition, then take a look at what you should be eating prior to your next workout...



Όταν μιλάει η… πίσω κίνηση (video)

Η Μεξικάνα ηθοποιός, Γκρέτσελ Βαλντέζ από τη στιγμή που αποφάσισε να κάνει σέξι φωτογράφιση έχει ανεβάσει κατακόρυφα 
τους θαυμαστές της!
Όταν μία γυναίκα υπερτερεί ενός άνδρα, τότε ο τελευταίος θέλοντας να βρει άλλοθι για την αποτυχία του, λέει κάτι του τύπου: «Αν είχα στήθος και οπίσθια θα ήμουν εγώ ψηλά» (το είπαμε κομψά μην παρεξηγηθούμε κιόλας). Η Γκρέτσελ Βαλντέζ, αρκετά χρόνια τώρα δν είχε αποφασίσε να δείξει στο κοινό τα… κάλλη της και μόλις το έκανε, απέκτησε εκατομμύρια θαυμαστών.

Βλέπετε η πίσω όψη της, ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή που «μαγνήτισε» τα βλέμματα για αρκετή ώρα πάνω τους.


Τέσσερις πρακτικές συμβουλές για να μειώσετε το στρες

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας μας καταπονούν και μας γεμίζουν με στρες. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν εύκολοι τρόποι
να απαλλαγούμε και να χαλαρώσουμε.

Βαθιές αναπνοές

Η βαθιά αναπνοή που ρυθμίζεται από το διάφραγμα μειώνει τα επίπεδα του στρες κ διοχετεύει περισσότερο οξυγόνο στον εγκέφαλο, με στόχο την καλύτερη συγκέντρωση. Για να επιτύχουμε τη βαθύτερη αναπνοή, βάζουμε το χέρι στο στομάχι και πιέζουμε την κοιλιά προς τα έξω.


Μυϊκή χαλάρωση

Σημαντικό ρόλο στην μείωση του στρες παίζει και η εξάσκηση των μυών, σφίγγοντας και χαλαρώνοντας τις διάφορες μυϊκές ομάδες του σώματος. Με τν τρόπο αυτό, απελευθερώνεται η συσσωρευμένη ένταση και παράλληλα αποσπάται η προσοχή ώστε να κάνουμε πιο θετικές σκέψεις.  Διαβάστε περισσότερα

9 τρόποι για να εξαφανίσετε την κακή αναπνοή μια για πάντα

1. Ξεπλύνετε το στόμα σας με νερό και φύλλα από 
φασκόμηλο, μέντα και μαϊντανό…

2. Το λιβάνι ως φυτό έχει αντιβακτηριδιακή δράση και εκτός από την κακή αναπνοή, βοηθά στην καταπολέμηση του πονόδοντου και του πονόλαιμου.

 3. Τα σπόρια καρδάμου δίνουν μια γλυκύτητα στην αναπνοή και χρησιμοποιούνται ευρέως για αρωματική αναπνοή.

4. Πιείτε τσάι φτιαγμένο από σπόρους τριγωνέλλας.

5. Μασήστε μαϊντανό. 

6. Μερικά βότανα και μπαχαρικά που χρησιμοποιούνται στην μαγειρική, αποτελούν φυσικά ενισχυτικά για την αναπνοή. Μερικά από αυτά είναι το γαρύφαλλο, ο μάραθος και ο γλυκάνισος. Μπορείτε να έχετε μερικά από αυτά μαζί σας σε μια σακουλίτσα και να τα μασάτε όποτε χρειάζεστε. 

7. Η σμύρνα είναι μια εξαιρετική λύση για την κακή αναπνοή, ενώ χρησιμοποιείται επίσης για να γιατρέψει λοιμώξεις του στόματος και πονόδοντους. 

8. Φρέσκα βότανα όπως η πυραλίς, ο δυόσμος και η μέντα, έχουν απαλή και δροσερή γεύση και ταυτόχρονα είναι καταπραϋντικά για τον λαιμό. Διαβάστε περισσότερα

Το πιο υπέροχο θέαμα.+18

Δείτε τις παρακατω φώτο και πιστεύουμε πως θα συμφωνείσετε μαζί μας...




Η Xenia Deli κάνει την πλάση καλοκαίρι!

Tο να βλέπεις τη Xenia Deli να ποζάρει με μπικίνι ή εσώρουχα είναι σαν τη βλέπεις στο φυσικό της περιβάλλον.Και αν μη τι άλλο
 της πάει πολύ το modeling!

Την ώρα λοιπόν που δεν είναι λίγοι αυτοί που αναρωτιούνται αν είναι όντως το καλύτερο μοντέλο για μπικίνι του πλανήτη, εμείς δν θα ασχοληθούμε με τέτοια δισεπίλυτα ερωτήματα.

Παρά το γεγονός ότι έχει πολλά στοιχεία για να υποστηρίξει τν υποψηφιότητά της, ο ανταγωνισμός είναι λυσσαλέος στην κατηγορία!

Πέρα λοιπόν απ τίτλους και τιμές, ας αφήσουμε τη Xenia να μας θυμίσει γιατί είναι υπέροχο το καλοκαίρι...Διαβάστε περισσότερα

H Βιομηχανία του chat

Οταν ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, πρόσφερε 3 δισ. δολάρια για να εξαγοράσει μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που δεν είχε 
ακούσει κανένας στην Ελλάδα, όλοι αναρωτήθηκαν τι είναι αυτό που κάνει το Snapchat, το εν λόγω chat application, τόσο σημαντικό. Η έκπληξη έγινε ακόμη μεγαλύτερη, όταν ο 23χρονος ιδρυτής του απέρριψε τν πρόταση. Πρόκειται γι σύνδρομο μεγαλείου, διαπραγματευτικό χειρισμό ή όντως η εφαρμογή που έχει ανοίξει την όρεξη του Facebook είναι ό,τι πιο «καυτό» μπορεί να συμβεί στο κινητό μας;

Η απάντηση βρίσκεται δίπλα μας. Ρίξτε μια ματιά στην οικογένειά σας, στους συναδέλφους σας ή στον ίδιο σας τον εαυτό. Πόσοι είναι κολλημένοι στο smartphone τους αυτήν τη στιγμή; Κάποιοι μπορεί να χαζεύουν Facebook, άλλοι να παίζουν παιχνίδι, όμως οι περισσότεροι, ιδιαίτερα οι νέοι, «τσατάρουν». Επικοινωνούν δηλαδή μέσω των εφαρμογών γραπτών μηνυμάτων, όπως το WhatsApp, το Viber, το Google Hangouts ή και το Messenger του Facebook, όπου δεν χρεώνονται και μπορούν, εκτός από κείμενο, να ανταλλάσσουν φωτογραφίες, βίντεο, φωνητικά μηνύματα, «αυτοκόλλητα», ενίοτε να παίζουν και παιχνίδια. Ο τρόπος επικοινωνίας της νέας εποχής είναι το «τσατ». Και αυτό δεν απειλεί πλέον μόνο τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, απ τις οποίες οι εφαρμογές αυτές «κλέβουν» πελάτες, αλλά και το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη.  Διαβάστε περισσότερα

Η άλλη όψη του νομίσματος...+18

Γιατί η  θέα από πίσω  είναι τελικά εξίσου απολαυστική...


Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα του Διαδικτύου

O τρόπος που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την επαγγελματική αλλά και την προσωπική μας ζωή. Ποια είναι λοιπόν τα «θανάσιμα αμαρτήματα» που πρέπει να αποφεύγουμε όταν σερφάρουμε.


Ο Μάικ Μάρβει, διευθύνων σύμβουλος του κολοσσού κινητής τηλεφωνίας vipOrbit προειδοποιεί ότι ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά ισχυρά και χρήσιμα στ κοινωνική ζωή, θα μπορούν επίσης να βλάψουν την ικανότητά σας να δημιουργήσετε επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις, αν δεν το χρησιμοποιήσετε σωστά.

Προκειμένου να διευκρινίσει τον σωστό τρόπο διαδικτυακής συμπεριφοράς, μεταφέρει τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα που παρουσιάζονται στην Κόλαση του Δάντη και τα προσαρμόζει στη σύγχρονη εποχή, δημιουργώντας τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα του διαδικτύου»

Αλαζονεία   
Διαβάστε περισσότερα

Γιατί δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τρώμε;

Γιατί δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τρώμε; Το ερώτημα ταλανίζει οποιονδήποτε παλεύει μια ζωή με τα κιλά του, τα οποία ασταμάτητα 
αυξομειώνονται. Αν και οι περισσότεροι έχουν ως απάντηση στο πίσω μέρος του μυαλού τους το αδύναμο του χαρακτήρα τους, ένας εξέχων αμερικανός γιατρός πιστεύει πως άλλη είναι η αιτία.

Ο παιδοενδοκρινολόγος δρ Ρόμπερτ Λάστιγκ, καθηγητής Κλινικής Παιδιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο (UCSF) και ένας από τους κορυφαίους ειδικούς των ΗΠΑ στο θέμα της παχυσαρκίας, αποδίδει το όλο πρόβλημα στην λεπτίνη - την ορμόνη η οποία δρα ως ο ένας από τους δύο «θερμοστάτες» της όρεξής μας, περιορίζοντάς την όταν έχουμε χορτάσει (η δεύτερη ορμόνη της πείνας, η γκρελίνη, ανοίγει την όρεξη).

Όταν κάποιος έχει φάει αρκετά, τα λιπώδη κύτταρα του σώματός του εκκρίνουν λεπτίνη, η οποία καταστέλλει αποτελεσματικά την όρεξη, δίνοντας «οδηγίες» στον εγκέφαλο ότι ήρθε η ώρα να πάψουμε να τρώμε.

Τον μηχανισμό αυτό, όμως, «τινάζει» στον αέρα κάτι πολύ απλό: η λατρεία που έχουμε για τη ζάχαρη, η οποία συχνά προστίθεται ακόμα και σε καθ' όλα υγιεινά τρόφιμα του εμπορίου, όπως τα προϊόντα ολικής αλέσεως ή ακόμα και τα γαλακτοκομικά λίγων λιπαρών

Οι γυναίκες κάνουν σεξ για 237 διαφορετικούς λόγους!

Η πρωτότυπη έρευνα αποτελεί ιδέα των Cindy Meston και David Buss, μιας κλινικής ψυχολόγου και ενός εξελικτικού ψυχολόγου.Μέσα από συνεντεύξεις που έκαναν σε περισσότερες από 1.000 γυναίκες 



Διαβάστε περισσότερα