lunes, 25 de noviembre de 2013

H Βιομηχανία του chat

Οταν ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, πρόσφερε 3 δισ. δολάρια για να εξαγοράσει μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που δεν είχε 
ακούσει κανένας στην Ελλάδα, όλοι αναρωτήθηκαν τι είναι αυτό που κάνει το Snapchat, το εν λόγω chat application, τόσο σημαντικό. Η έκπληξη έγινε ακόμη μεγαλύτερη, όταν ο 23χρονος ιδρυτής του απέρριψε τν πρόταση. Πρόκειται γι σύνδρομο μεγαλείου, διαπραγματευτικό χειρισμό ή όντως η εφαρμογή που έχει ανοίξει την όρεξη του Facebook είναι ό,τι πιο «καυτό» μπορεί να συμβεί στο κινητό μας;

Η απάντηση βρίσκεται δίπλα μας. Ρίξτε μια ματιά στην οικογένειά σας, στους συναδέλφους σας ή στον ίδιο σας τον εαυτό. Πόσοι είναι κολλημένοι στο smartphone τους αυτήν τη στιγμή; Κάποιοι μπορεί να χαζεύουν Facebook, άλλοι να παίζουν παιχνίδι, όμως οι περισσότεροι, ιδιαίτερα οι νέοι, «τσατάρουν». Επικοινωνούν δηλαδή μέσω των εφαρμογών γραπτών μηνυμάτων, όπως το WhatsApp, το Viber, το Google Hangouts ή και το Messenger του Facebook, όπου δεν χρεώνονται και μπορούν, εκτός από κείμενο, να ανταλλάσσουν φωτογραφίες, βίντεο, φωνητικά μηνύματα, «αυτοκόλλητα», ενίοτε να παίζουν και παιχνίδια. Ο τρόπος επικοινωνίας της νέας εποχής είναι το «τσατ». Και αυτό δεν απειλεί πλέον μόνο τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, απ τις οποίες οι εφαρμογές αυτές «κλέβουν» πελάτες, αλλά και το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη.  Διαβάστε περισσότερα

0 comentarios: