lunes, 25 de noviembre de 2013

Τέσσερις πρακτικές συμβουλές για να μειώσετε το στρες

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας μας καταπονούν και μας γεμίζουν με στρες. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν εύκολοι τρόποι
να απαλλαγούμε και να χαλαρώσουμε.

Βαθιές αναπνοές

Η βαθιά αναπνοή που ρυθμίζεται από το διάφραγμα μειώνει τα επίπεδα του στρες κ διοχετεύει περισσότερο οξυγόνο στον εγκέφαλο, με στόχο την καλύτερη συγκέντρωση. Για να επιτύχουμε τη βαθύτερη αναπνοή, βάζουμε το χέρι στο στομάχι και πιέζουμε την κοιλιά προς τα έξω.


Μυϊκή χαλάρωση

Σημαντικό ρόλο στην μείωση του στρες παίζει και η εξάσκηση των μυών, σφίγγοντας και χαλαρώνοντας τις διάφορες μυϊκές ομάδες του σώματος. Με τν τρόπο αυτό, απελευθερώνεται η συσσωρευμένη ένταση και παράλληλα αποσπάται η προσοχή ώστε να κάνουμε πιο θετικές σκέψεις.  Διαβάστε περισσότερα

0 comentarios: